Ugrás a fő tartalomra

Csökkentsd a várólistádat! 2012.

Igen. Tudom. Idén csúfosan elbuktam,(mert lusta dög vagyok, meg más dolgom volt) hisz a 12 betervezett könyvből mindössze 4 szerencsés kiválasztottat sikerült elolvasnom. Bár az is igaz, hogy olyan szempontból szerencsésnek mondható, hogy mindegyik amelyik a kezembe került, jó volt. Szóval talán nevezhető fél sikernek.
De mivel nem szokásom feladni, meg különben is jó buli, így jövőre is benevezek, mert Lobó  megint meghirdette a játékot!. Ám most okosabban válogattam össze a listát, sőt csináltam biztonsági listát is, tanulván az eddigi tapasztalatokból.
Ebben a posztban fogom majd jelölni, hogy hol tartok és majd linkelem a könyvekről a bejegyzéseket is.

Szóval az idei lista:(ide kattintva borítókkal is megtekinthető)
  1. Lauren Oliver: Mielőtt elmegyek
  2. Pittacus Lore: I Am Number Four
  3. Gabriel Garcia Marquez : Szerelem kolera idején
  4. Nalini Singh: Angyalvér
  5. Margaux Fragoso: Csak ha te is akarod
  6. Paolo Coelho: A portobelloi boszorkány
  7. L.J.Smith : The Secret Circle Volume I-II.- The Initiation & The Captive
  8. L.J.Smith: The Secret Circle Volume - The Captive part II. - The Power
  9. Cassandra Clare: City of Fallen Angels
  10. Kami Garcia - Margaret Stohl: Beautiful Creatures (lecserélve)
  11. Vavyan Fable: Varázscsók (lecserélve)
  12. Rachel Caine: Bite Club
És a pótlista: (ide kattintva borítókkal együtt)

  1. Alkyoni Papadaki: A hold színe
  2. Paolo Coelho: A győztes egyedül van
  3. Eden Maguire:Beautiful Dead 3. - Summer
  4. Eden Maguire: Beautiful Dead 4. - Phoenix
  5. Holly Black: White Cat
  6. Courtney Summers: Some Girls Are
  7. Daniel Keyes: Érintés
  8. J.K.Rowling: Harry Potter és a Halál ereklyéi
  9. Kelley Armstrong: Made to Be Broken
  10. Sophie Kinsella: Mini Shopaholic
  11. Richelle Mead: Succubus on Top
  12. Karen Marie Moning: Darkfever

Megjegyzések

  1. Jaj, Nancy, ha látnád, hogy nevetek Smith TSC-jén :D Sok sikert! Idén lehet én is indulok :3

    VálaszTörlés
  2. @Ailey El tudom képzelni :) Hát még én hogy vihogok magamon, de hát a filmsori annyira tetszik, egyszerűen nem tudtam nemet mondani a könyvre, még akkor sem, ha Smith könyveivel elég rázós az előéletünk. xD
    Szerintem próbáld ki, jó buli :D

    VálaszTörlés
  3. JÓ könyvek ezek, szerintem is! Lauren Olivert én is szeretnék majd olvasni, meg talán a Beautiful creatures-t is. A Succubust viszont feltétlenül olvasd (a listádon a második rész van, igaz? sosem tudom őket sorban), mert nagyon jó!:) Bár az is igaz, hogy én mindent imádok, amit Richelle Mead ír...

    VálaszTörlés
  4. @Szanik Köszi :) Igyekeztem vegyes társaságot összeválogatni, hogy minden hangulatomra legyen valami. A Beautiful Creatures-től tartok egy picit, mert idén már beletört a bicskám.
    A Succubusból a 2. rész van a listán valóban. Az első részt már olvastam, de nem győzött meg maradéktalanul. Viszont ha visszaemlékszem, a VA-ban sem az első rész győzött meg arról, hogy ez lesz a kedvenc sorozatom, úgyhogy mindenképpen kap még egy esélyt, és remélem, hogy úgy felhozza magát, mint a VA :)

    VálaszTörlés
  5. Drága Nancy köszi a tippeket! Az angyalvér-angyali vadász iszonyú jó. Ez már a következő része? Filmen láttam a 'Szerelem a kolera idején' szép volt bár megrázó. Vyvian Fable könyveit is kedvelem jó a humora. Harry Pottert meg alapjáraton szeretem. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  6. @Lostcity
    Nincs mit. Örülök, hogy segíthetek olvasnivalót választani. :)
    A Singh könyv az első része a sorozatnak.
    Köszönöm! Remélem idén sikerül teljesítenem. :)

    VálaszTörlés
  7. Majd írd meg hogy tetszett. Én imádom. Nyers,szókimondó erotika,persze vannak véres dolgok is benne. Rafael<3 Alig várom a fojtatást:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr