Ugrás a fő tartalomra

A játékok hete

Ez most egy ilyen játékos hét, hiszen amellett, hogy nálam is tart még a szülinapi játék egy Angyalsorsért (http://nancykonyvei.blogspot.hu/2012/08/szulinapozunk.html), a Maxim Kiadó is jó kis játékot indított a Dream válogatás Facebook oldalán.
Nincs más dolgotok, csak lájkolni az oldalt ( jajj, de nem vagyok kibékülve ezzel a "lájkolni" szóval, mindegy, azért értitek, hogy miről beszélek), és regisztrálni a játékra. 
Higgyétek el, nagyon megéri, mert minél több rajongója lesz az oldalnak, annál több könyv kerül kisorsolásra szeptember 7-én, a hamarosan megjelenő szépségek közül.


És hogy pontosan melyek ezek a szépségek:
Cynthia Hand: Angyalsors,
Cynthia Hand: Angyalfény,
Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény,
Jay Asher, Carolyn Mackler: Kezünkben a jövőnk, vagy
Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?






Megjegyzések

  1. Helló!
    Jó rég jártam itt mivel a nyári szünetben nem sokat netezgettem, és nem is olvasgattam sajnos. De ezek a könyvek felkeltették az érdeklődésem,bár már így is túl sok könyv van a kívánságlistámon, kb annyi hogy sose fogom tudni mindet megvenni de szerencsére erre van a szülinap,névnap,karácsony stb:) a Csitt,Csitt 3. Kötete áll az első helyen remélem nem lesz annyira idegtépő mint a Crescendo. Többen ajánlották nekem az Éhezők viadalát, de őszintén még nem igazán néztem utána se a könyvnek se a sorozatnak de gondoltam azért megkérdezem a véleményed hátha tudsz nekem valamit mondani róla ha hallottál már jókat,vagy olvastad. Köszi:)

    VálaszTörlés
  2. Ui.: ezek a szavak amiket akkor kell beirni mikor el szeretnem kuldeni amit irok tul nehezek el se tudom olvasni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ó, ne aggódj a várólistáddal nem vagy egyedül. :D Össze sem merem számolni, hogy nekem hány olyan könyvem van, amire szemet vetettem és mindenképpen el is akarom olvasni.
      Az Éhezők Viadalát én is csak ajánlani tudom, nagyon jó kis trilógia. Az egyik nagy kedvencem. De előbb olvasd el a könyvet és csak utána nézd meg a filmet!
      A kommentelésnél megjelenő szavak felett sajnos nincs hatalmam, nem tudom eltüntetni őket, ezt a blogspot szabályozza a vicces kedvű trollok helyzetének megnehezítésére. (bár az megint más kérdés, hogy valójában mennyire akadályozza ez őket...)

      Törlés
  3. Szia koszonom a valaszt! Ma vagyis illetve tegnap meg is vettem az elso reszt de meg nem kezdtem bele mert megvettem meg a Barbibébit Lakatos Leventétol mert regota akartam csak sose volt belole(most is csak ez az egy jol eldugva) de ezt sem kezdtem el hanem a harmadik nagy varolistas konyvet is megszereztem a Fifty shades of grey-t. Ami azt illeti elegge meglepett de az elso ketszaz oldalt le se tettem a folytatas meg eleg bizarr szoval kisse vonakodva de folytatom:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)