Ugrás a fő tartalomra

Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet - BTK (1)

„Senki sem próbált szóba állni velem, én is elvoltam magamban. Az volt az a hely, ahol mindennek biztonságosnak és könnyűnek kellett lennie. Hogy sikerült Evan Mathewsnak egy nap alatt lebontania az én állandó világomat?”
Weslynben, a connecticuti gazdag városban, ahol a lakosság többségének az a legfőbb gondja, hogy milyen benyomást kelt, és kivel előnyös mutatkozni, Emma Thomas a legszívesebben átváltozna levegővé, de addig is rögeszmésen ragaszkodik a tökéletesség látszatához: úgy öltözik, hogy senki se lássa rajta a zúzódásokat, nehogy kiderüljön, mennyire távol esik a tökéletességtől az élete. Egy napon váratlanul beköszönt a szerelem, amelynek hatására Emma kénytelen tudomásul venni a saját értékét, bár ez azzal fenyegeti, hogy kiderül a titok, amelyet olyan kétségbeesetten takargat…
Egy lány története az életet megváltoztató szerelemről, a leírhatatlan kegyetlenségről és a törékeny reményről. A Elakadó lélegzet a nagy kritikai elismerést aratott trilógia első kötete.



Rebecca Donovan nagysikerű Breath sorozatának első része október 1-én jelenik meg magyarul Elakadó lélegzet címmel a Maxim Kiadó gondozásában a Dream válogatás egyik újabb tagjaként. A Blogturné Klub 10 bloggere szeptember 21-től szeptember 30-ig minden nap egy-egy ajánlóval vár benneteket, valamint a történethez kapcsolódó extrákkal és nyereményjátékkal.
A turné végén 3 példányt sorsolunk ki a Maxim Kiadó jóvoltából, Emma Thomas és Evan Mathews lélegzetelállító történetéből.

Végre elért hozzám is a turné, amit már nagyon - nagyon vártam, hiszen egy nem mindennapi könyv került fókuszba, és nem mellesleg az utóbbi idők nagy kedvencévé vált nálam a trilógia. Emma és Evan története minden figyelmet megérdemel, és remélem az idézetekkel, amiket kiválasztottam, sokak érdeklődését felkeltem majd, és ugyanúgy megszeretitek majd a regényt, mint én.

A könyvről olvasott véleményemet pedig az alábbi linken találhatjátok:
Ehhez hozzátartozik, hogy ez még az angol verzió alapján íródott, de azóta volt szerencsém olvasni a magyar fordítást is, és másodszorra magyarul még jobban tetszett az egész történet, tekintve, hogy eltűntek belőle azok a helyesírási hibák, amik annyira zavartak.

Most pedig következzenek a kedvenc idézeteim, a regényre oly jellemző motívumok, jelzők köré csoportosítva.


"Abban a pillanatban tudtam meg, hogy soha életemben senkit sem fogok szeretni annyira, mint Evan Mathewst"

"- Mi jár a fejedben? - kérdeztem végül.
- Csak ezt próbálom kisakkozni.
- Mit?
- Minket.  - felelte. " 
 "- Szeretem az a képet - mondta halkan Evan. - Azt hiszem azért, mert szeretem a lányt a képen."   

"Olyan fájdalom hasított bele a lábikrámba, hogy az egész testem görcsbe rándult. Kizökkentem a szendergésből, nem tudtam, álmodom - e. A csupasz bőrömre mért második csapás meggyőzött róla, hogy az éber lidércnyomásban vagyok." 


"Vezetés közben addig csúsztunk egyre beljebb az ülésen, amíg a farmerünk szára össze nem ért. Nem mondhatom, hogy szándékosan mozdultunk volna el, de volt itt valami gravitáció, ami egymáshoz vonzott minket."  

"Fájt a fülem a csendtől, miközben vártam a szavakat, a vádakat, a szidalmakat. Nem jöttek. Bár ahhoz nem is kellettek szavak, amikor a fejem az ablakhoz csapódott egy váratlan lökéstől. A koponyámban harangoztak. Akaratlanul felnyögtem a kíntól."  


 "- Mi volt ez? - kérdezte. - Az anyja szó szerint odáig van érted! Arról nem is szólva, hogy Evan úgy fogja a kezedet, mintha  ez lenne a legtermészetesebb dolog a világon. Felejtsük el a randizást - netán esküvő volt, amire elfelejtettél meghívni? " 


"Undorral ráztam a fejemet a képmás felé. Belebámultam a sötét szempárba, összeszorítottam a fogaimat, szabadjára engedtem  magamban a haragot és az undort. Én vagyok a hibás, én űztem el Evant. Teljes joggal gyűlöl úgy, mint ahogy én gyűlöltem magamat ebben a pillanatban."


"-Emma, nézz rám! - sürgetett Evan. - Jól vagy?
Ahogy rátaláltam kék szemére, kezdett helyrezökkenni a világ."

A könyvet most megrendelhetitek közvetlenül a kiadótól 30% engedménnyel az alábbi képre kattintva.

Azonban meg is lehet nyerni, ha vállalkozó kedvűek vagytok. Nincs más dolgotok, mint kitölteni az alábbi Rafflecopter dobozt, és várni az eredményt. 3 példányt sorsolunk ki a turné végén.


Ha mindez még nem elég, van még egy kis finomságom számotokra. Ha valakinek felkeltette az érdeklődését az idézetek valamelyike, akkor itt nálam bele is olvashat a könyvbe.


 A blogturnéban résztvevő blogok, ahol olvashattok még különböző érdekességeket a könyvről:

1. nap 09/21 Kristinablogja  - Ismerd meg Rebecca Donovant
2. nap 09/22 Deszykönyvajánlója -Story Behind The Story
3. nap 09/23 MFKata  gondolatai  - Carol és George karakteréről
4. nap 09/24 Nem harap a... - Interjú az írónővel
5. nap 09/25 Kelly&Lupi olvas - Drew és Sara karakteréről
6. nap 09/26 Angelikablogja  - Zenelista
7. nap 09/27 Book Heaven  -  Idézetek
8. nap 09/28 Dreamworld - Borítók
9. nap 09/29 Szilvamagolvas  - Karkötők
10. nap 09/30 Roniolvas - Emma és Evan karakteréről


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)