Ugrás a fő tartalomra

Sorozatok fogságában 4.

A legutolsó sorozatos posztom már igencsak régen volt, így itt az idő, hogy megírjam a legújabb összegzést. A régebbi posztokat is frissítettem ( első, második, harmadik). Lássuk, milyen új sorozatokba kezdtem bele, és hogyan is állok velük.



62) J.A. Redmerski: The Edge of Never
Miért kezdtem el olvasni? Megtetszett a fülszövege, emellett természetesen beleszerettem a borítójába.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, nagy kedvenc lett.
Miért olvastam tovább? Amikor olvastam az első részt, még nem volt szó folytatásról, de mikor kiderült, hogy lesz, nem haboztam, kíváncsi voltam Andrew szemszögére is.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam?  Itthon is és külföldön is kettő és azokon túl is vagyok.
Mióta olvasom? 2012
A sorozat átlagos pontszáma: 4

63) Jessica Sorensen: The Coincidence
Miért kezdtem el olvasni? A The Edge of Neverhez hasonló olvasmányt kerestem és így bukkantam rá.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, nagyon kellemes csalódás volt.
Miért olvastam tovább? Mert tetszett az első rész.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig 9 rész jelent meg angolul, ebből én négyet olvastam, de mindenképpen olvasom majd tovább is.
Mióta olvasom? 2013
A sorozat átlagos pontszáma: 4,5

64) Janet Evanovich: Stephanie Plum
Miért kezdtem el olvasni? Mert láttam az első részből készült filmet és kíváncsi lettem a könyv verzióra.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem. Jobban bejött, mint a film. Nagyon vicces sorozat.
Miért olvastam tovább? Mert rettenetesen elszórakoztat.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Itthon fogalmam sincs meddig lett kiadva, kint 24 résznél tart, én négyet olvastam
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 4,5

65) Madeline Sheehan: Undeniable
Miért kezdtem el olvasni? Tetszett a fülszöveg.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nagyoooon. Rettenetesen nagyot csalódtam.
Miért olvastam tovább? Nem olvasom, nincs az a pénz...
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 5 rész jelent meg eddig, ebből egyet olvastam, ami bőven elégnek bizonyult.
Mióta olvasom? 2013
A sorozat átlagos pontszáma: 2

66) Kendall Ryan: Unravel Me
Miért kezdtem el olvasni? Az egyik barátosném ajánlotta, mondván, nekem biztos nagyon tetszeni fog.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Végül is nem, egynek elment.
Miért olvastam tovább? Még nem vagyok benne biztos, hogy folytatom.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 2 rész jelent meg és egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

67) Melody Grace: Beachwood Bay
Miért kezdtem el olvasni? Tetszett a fülszöveg meg a boríííttttóóóóó...
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Meg nem bántam, de nem is feltétlenül estem hasra tőle.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam és jelenleg nem is vagyok benne biztos, hogy fogom -e.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig 4 rész jelent meg, ebből egyet + az egyik kiegészítő novellát olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszám: 4

68) Lisa Burstein: Pretty Amy
Miért kezdtem el olvasni? Megfogott valami a borítóban.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Eléggé. Borzalmas volt a regény, még a tiniregények között is.
Miért olvastam tovább? Nem olvasom tovább.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Két része jelent meg, amiből én egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 2

69) Amy Kathleen Ryan: Ragyogás
Miért kezdtem el olvasni? Nem vagyok egy sci - fi rajongó, de mindenki annyira véleménnyel volt róla, hogy muszáj volt megnéznem magamnak.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem.
Miért olvastam tovább? Mert tetszett annyira az első rész, hogy folytassam.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? A trilógia mindhárom része megjelent angolul, magyarul kettő, de én még csak az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

70) Victoria Schwab: Az archívum
Miért kezdtem el olvasni? Az egyik barátosném meggyőzött, hogy nagyon jó. :))
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem , mert tényleg nagyon jó.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de majd fogom, mert érdekel, hogy mi lesz a vége.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Magyarul és angolul is kettő, ebből én az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

71) Leila Howland: Nuntucket Blue
Miért kezdtem el olvasni? Tengerparton játszódó regény, és én azokat nagyon imádom!
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, aranyos volt.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de egy próbát megér.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? eddig két rész jelent meg angolul, de ebből még csak egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma. 3

72) Kendera Blake: Vérbe öltözött Anna
Miért kezdtem el olvasni? Vágytam valami jó kis horror/fantasy regényre.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem. Nagyon bejött ez az SPN hangulat.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de mindenképpen fogom.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 2 rész jelent meg, amiből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

73) Carrie Ryan: Kezek és fogak erdeje
Miért kezdtem el olvasni? Ajándékba kaptam és mikor zombis hangulatomban voltam nekiálltam.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Talán egy picit.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, kétséges, hogy fogom - e.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Itthon szerintem csak egy, külföldön 3. Én az itthon is megjelent egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma. 3

74) Abbi Glines: Perfection
Miért kezdtem el olvasni? Mert NA és a fülszövege alapján jónak tűnt.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Igen, részben.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam és nem is biztos, hogy fogom. Sokkal többet vártam tőle.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 2 jelent meg, amiből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma. 3.

75) Vivien Holloway: Pokolháború trilógia
Miért kezdtem el olvasni? Mert jó kis angyalos urban fantasynak tűnt.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Egyáltalán nem, nagyon kellemesen csalódtam.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de mindenképpen fogom, mert nagyon bejött. És egyébként is, angyalok vannak benne... Kell még ennél több indok?
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Egy rész, és azt  olvastam is.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

76) Charles - Sheehan Miles : Thompson Sisters
Miért kezdtem el olvasni? A katonás téma miatt.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, egész jó kis könyv volt.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de fogom, mert mint utóbb kiderült ez egy trilógia. Én még úgy indultam neki, hogy önálló könyv.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 3 része jelent meg, én meg a 2. részt olvastam (ne kérdezzétek....)
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

77) Jasinda Wilder: Falling
Miért kezdtem el olvasni? A borítóra vetettem szemet, aztán nagyon megtetszett a leírása is.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Hála a jó égnek, nem.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam tovább, de tervben van, mert nagyon jó stílusban ír az írónő.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 5 rész jelent meg angolul, amiből én az első kettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

78) Jen Frederick: Woodlands
Miért kezdtem el olvasni? Érdekelt a katonai téma, egy időben ezeket kimondottan vadásztam.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem, bár nem a legjobb könyv a témában.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de fogom, mert a mellékszereplők a szívemhez nőttek és a folytatásokban pedig ők kapnak önálló sztorit.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 5 rész jelent meg, én eddig csak az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

79) Sherrilyn Kenyon: Chronicles of Nick
Miért kezdtem el olvasni? Izgalmas fantasynak tűnt, és a várólistámról pont ez került elő.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem. Nem a megszokott tini fantasy.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de szándékozom, mert imádtam a csöpögő szarkazmust meg az izgalmakat és tetszett az egész Kenyon által teremtett világ.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 8 rész jelent meg, amiből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

80) Lauren Oliver: Delirium
Miért kezdtem el olvasni? Mindenki áradozott róla, hogy mennyire jó, és az alaptörténete tényleg nem tűnt rossznak.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Kicsit,talán mert bedőltem a körülötte lévő felhajtásnak, többre számítottam.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam , és nem is biztos, hogy fogom.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 3 rész jelent meg magyarul és angolul is, amiből én az első kötetet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

81) Sherry Gammon: Port Fare
Miért kezdtem el olvasni? Mert a kezembe nyomták, most mit szépítsek :)
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Nem. Egész jó kis sztori kerekedett belőle, még akkor is, ha megvannak a maga hibái.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de mint a legtöbb könyvsorozatnál, tervbe van véve, csak idő kérdése.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 3 rész van külföldön, 3 itthon, ebből mindegyiket olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

82) Gayle Forman: If I Stay
Miért kezdtem el olvasni? Szuper szomorúnak és szuper romantikusnak állították be, és épp akkor, épp ilyen könyvre vágytam.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? Meg nem bántam, de elmaradt a várakozásaimtól.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam tovább.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? 2 rész jelent meg, amiből mindkettőt olvastam is.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

83) Elizabeth Chandler: Kissed by an Angel
Miért kezdtem el olvasni? Büntetésből, amiért megszegtem a saját magam által felállított szabályaimat. Hiba volt.
Megbántam - e, hogy elkezdtem olvasni? hajjaj, de még mennyire.
Miért olvastam tovább? Nem olvastam, dehogy olvastam...
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Még kimondani is félelmetes, hogy 6 rész van belőle. Itthon nem tudom meddig sikerült kiadni. Én egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2013.
A sorozat átlagos pontszáma: 2

Íme hát ezek a sorozatok azok, amikhez szerencsém volt 2013. decemberig bezárólag. A 2014-es sorozatokról majd egy következő posztban teszek említést a távoli jövőben. Annyit azért megsúgok, hogy idén is már 9 új sorozat van... Reménytelen a helyzet....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)