Ugrás a fő tartalomra

Hányadán is állunk? - avagy helyzetjelentés a Nagy Nyári Readathonról

Az olvasómaratonhoz helyzetjelentés is dukál, amivel kapcsolatban úgy döntöttem, hogy naponta frissülő posztban fogom dokumentálni a haladásomat. Talán a hangulata így lesz a leginkább érezhető. Igyekszem majd naponta lejegyezni a haladást, meglátjuk mennyire működik majd.




1. nap - 2016. július 25.

0:01 - Ember nem számolt még vissza olyan izgalommal, mint én! Fogalmam sincs, mi teszi ezt a dolgot ennyire izgalmassá, hiszen csak olvasok, ugyanúgy, mint eddig tettem. Most azonban hajrááá, kezdjünk bele!

00:54 - Muszáj aludnom, mert reggel korán kelek, de azért így is elolvastam 54 oldalt a Gyönyörű áldozatból, konkrétan az első három fejezetet. Egyelőre szimpatikus a regény atmoszférája. Most viszont alvás és holnap illetve reggel vagy délután folyt.köv.

07:17 - Nem esett jól korán kelni úgy, hogy egyig fent voltam éjjel. Viszont reggeli közben csak elolvastam gyorsan még egy fejezetet a McGuire könyvből, úgyhogy lassan, de biztosan haladok.  Elintézem a dolgaimat, utána folytatom.

18:15 - Szépen elterveztem, hogy ma semmit nem csinálok, csak olvasok. Aha... Most jutottam csak oda, hogy letegyem magam valahová és folytassam Falyn és Taylor sztoriját, azonban ajánlom mindenkinek, hogy innentől ne merészeljenek zavarni!

23:04 - Mindenki békén hagyott, így befejeztem a Gyönyörű áldozatot. Jó vagyok! Most jöhet az Amy Harmon könyv, de majd csak holnap. Most pihi - time van, mert délelőtt lesz egy kis elintéznivalóm.

Első nap elolvasott oldalak száma: 352
Összesen olvasott: 352


2.nap - 2016. július 26.

9:48 - Sikerült elkezdenem a Making Faces-t, Ami elsőre feltűnt, az a fogalmazás, remélem később is hasonló marad. Sajnos nem sokat tudtam haladni vele, csupán néhány oldalt, de majd délután! (vagy nem - már csak a tegnapi formámból kiindulva)

22:41 - Délután ugyan tudtam egy kicsit olvasni, de nem volt az igazi, nagyon nem ment. Képtelen voltam a Harmon regényére koncentrálni, így nem is nagyon erőltettem, úgy voltam vele, hogy majd este visszatérek rá, de sajnos mostanra sem lett jobb a helyzet. Nagyon nyögvenyelősen megy, szinte erőszakolni kell magam, hogy ne a parketta mintázatát vagy a falon lévő, már ezerszer látott képek nyújtotta látványt analizáljam olvasás helyett, ezért úgy döntöttem, hogy félreteszem és elkezdem az Illuminae-t, arról legalább tudom, hogy jó és izgalmas.

Második nap elolvasott oldalszám: 89
Összesen olvasott: 441 (1 és negyed könyv)

3. nap - 2016. július 27.

10:14 - Nagyon úgy tűnik, hogy tegnap a könyvvel volt a gond, mert az Illuminae simán csúszik, úgyhogy ezzel folytatom ma a maratont. Szeretném legalább a felét kiolvasni, de ahogy a mondás tartja, ember tervez....

11:43 - Másfél óra alatt olvastam majdnem annyit, mint tegnap egész nap. Ez jelenthet valamit. Mindenesetre az Illuminae másodszorra is jó!

22:58 - Eddig bírtam ma, de úgy gondolom, hogy ez a nap is sikeres, hiszen 312 oldalt sikerült elolvasni az Illuminae-ből, ami több , mint a fele, tehát a kitűzött célt elértem.
Ezt egyébként az újraolvasás mini-challenge-re olvasom és másodszorra is imádom ráadásul tisztultak a részletek is, amik felett esetleg elsőre átsiklottam.

Harmadik nap olvasott oldalszám: 312
Összesen olvasott: 753 (egy és háromnegyed könyv)

4. nap - 2016. július 28.

9:20 - Ma reggel nem tudtam olvasni, mert viharra ébredtünk és a kutya ilyenkor nem hagy élni, meg olvasni sem, mert idegességében állandóan kilöki a könyvet a kezemből, szóval esélytelen. Talán majd főzőcskézés közben sikerül egy pár oldalt haladnom.

18:25 - Elég nyomorék idő van egész nap, így mit volt mást tenni, mint olvasni (miután a kutya is nyugi-üzemmódba kapcsolt). Ennek köszönhetően eljutottam az 512. oldalig, nincs már sok a végéig, így szeretném ma be is fejezni a könyvet. Aztán valószínűleg elkezdem a Sorensen regényt, mert a Making Faceshez még mindig nem sok kedvem van. Szerintem valami mást fogok választani helyette.

21:45 - Yaaaay! Befejeztem az Illuminae-t, és most megint csak baromira várom a második részt, ez az újraolvasás tisztára fellobbantotta bennem a lángot a második rész iránt.
Ezek után levezetésnek jöhet egy kis Ella & Micha.

23:03 - A Sorensen könyv nagyon gyorsan haladós, olyan kis limonádé, így 44 oldalt ki is végeztem belőle, reggel folyt. köv.

Negyedik nap olvasott oldalszám: 331 (287- Illuminae + 44 Ella & Micha)
Összesen olvasott: 1084 ( két és fél könyv)


5. nap - 2016. július 29.

8:44 - Ébredés után olvastam egy kicsit a Sorensen regényből, cirka ugyanannyit, mint tegnap, illetve belenéztem a Making Facesbe, de még mindig nagyon nyögvenyelős. Olyan, mintha leszabályozna az agyam, amikor elkezdem olvasni, egyszerűen nem fogadja be a mondatokat, nem tudom, mi lehet a gond.

18:18 - Viszonylag eseménymentesen telt a délutánom, ezért igencsak jól tudtam haladni Ella és Micha történetével, már csak cirka 70 oldalam van. Hogy utána milyen könyvbe kezdek, arról még fogalmam sincs. Majd eldől a pillanat hevében.

23:48 - Befejeztem Elláék sztoriját, és ezzel a 3. könyvemet. Ma már nem kezdek újba, de már tudom, hogy mivel folytatom holnap (Elizabeth Scott: As I Wake). Amy Harmon regényét szerintem félbehagyom, mert szenvedni nem éri meg, ez nem erről szól.

Ötödik nap olvasott oldalszám: 228
Összesen olvasott: 1312 (3 könyv)


6. nap - 2016. július 30.

0:26 - Mégiscsak belekezdtem az új könyvbe, annak ellenére, hogy azt mondtam, hogy nem, igaz, technikailag nem tegnap kezdtem bele, hanem ma, szóval... Bonyolult, tudom, ezért lépjünk is tovább. Szóval úgy voltam vele, hogy csak 1-2 oldal erejéig belekóstolok az Elizabeth Scott könyvbe, ehhez képest ott is ragadtam mellette, 30 oldalnál eszméltem. Gyorsan haladós, még ha kicsit fura is. Kíváncsi vagyok mi kerekedik ki belőle. De most már tényleg alvás.

8:48 - Korán ébredtem, mert felriadtam arra, hogy a másik szobában öngyilkos lett a roló és leugrott az ablakról elég nagy hanggal, szóval ha már fent voltam, azzal az erővel úgy döntöttem, hogy nekiállok olvasni. Folytattam az As I Wake-et, de csak 24 oldalt olvastam.
16 oldalt olvastam a Making Faces-ből is, mert piszkálja a fantáziámat, hogy nem jutunk dűlőre egymással. Nem tudom mi zavar benne annyira, de nagyon úgy fest, hogy a befejezetlen könyvek kupacát erősíti majd. Nagyon sajnálom, mert annyi jót olvastam róla, ezért is került fel a várólistámra, de úgy látszik ez esetben megint fordítva vagyok programozva.

20:59 - Nem tudom, mi okozta, de ma semmi nem akart sikerülni. Legszívesebben egész nap csak csukott szemmel feküdtem volna valahol, ahol fúj a szél. Valószínűleg ez a fülledt meleg tett be, még olvasni sem volt energiám. Kedvem lett volna, de pár oldalanként le kellett tennem a Kindle-t, mert elfáradt a szemem és le akart csukódni, így viszonylag lassan haladtam, de nem bánom, kell egy lazább kis nap. Azért így is végeztem 115 oldallal. Meglátjuk, hogy most este még mennyit tudok haladni, lehet, hogy tartok egy "sima" estét, és a Scott regény második felét holnap, az utolsó napon fogom befejezni.

22:38 - Végül a 145. oldalig sikerült elolvasnom, aztán már végleg rám szólt az álommanó, hogy húzzak aludni, én meg nem akartam vele vitatkozni, úgyhogy irány az ágy.

Hatodik nap olvasott oldalszám: 145
Összesen olvasott: 1457 (három és fél könyv)

7. nap - 2016. július 31.

11:18 - Elérkezett az utolsó nap. Ennek örömére délelőtt is leültem egy picit olvasni, 52 oldalt haladtam az As I Wake-kel. Érdekes sztori és érzem, hogy valamilyen szinten fájdalmas lesz a vége.
A délutánom nem tudom, minként alakul majd, de estig mindenképpen szeretném elolvasni a hátralévő részt.

14:38 - Sajnos a mai Forma 1-es futam baromi unalmas, így közben szépen csendben olvasgatva végeztem az As I Wake-kel. Gondolkozom, hogy este elkezdek még egy könyvet, de lehet, hogy pihizek a maraton után. Majd meglátjuk, mert ha jön a vihar és a drága kis kutyám idegbajos lesz tőle, akkor olvasni fogok mellette, mert aludni olyankor kizárt. Bár, ha nagyon ideges, akkor az olvasás is viszonylag nehéz. Ez még a jövő zenéje. Mindenesetre, ha már nem kezdek új könyvbe, akkor is szép teljesítmény ez a négy kiolvasott könyv, tekintve, hogy máskor egy hónap alatt olvasok ennyit. Ilyen szempontból nagyon megérte végigcsinálni ezt az egy hetet, meg élveztem is.

Hetedik napon olvasott oldalszám:124 (az utolsó napot nagyon lazára fogtam)
Összesen olvasott oldalak: 1601 ( 4 könyv, meg egy negyed)

Így telt hát az első Nagy Nyári Readathon. Remélem sokan csatlakoztatok ti is, és hozzám hasonlóan élveztétek ezt az egy hetes maraton. Ha valaki esetleg készít beszámolólót blogra, vlogra, szívesen várom a linkeket kommentben! 

Megjegyzések

  1. Itt az én beszámolóm: http://craiglockhart.blogspot.hu/2016/08/nagy-nyari-read-thon-beszamolo.html
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! Köszi, hogy belinkelted! Sajnálom, hogy az Alex Woods-nak nem értél a végére, de talán majd legközelebb! :)

      Törlés
    2. Nem hagytam félbe, azóta is olvasgatom, és eddig nagyon tetszik. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ki vele, mi nyomja a szívedet? ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)