Ugrás a fő tartalomra

Múlt & Jövő - Összegzés (34)

Szeretem az októbert, főleg, ha ilyen szép napos, és viszonylag jó a hőmérséklet, mint amilyen most volt. Ilyenkor egyenesen öröm kimozdulni, hosszú sétákat tenni, érdemes kihasználni. Így is tettem, emiatt viszont kicsit kevesebb időm meg kedvem volt olvasni, de azért nagyjából sikerült az előzetesen kitűzött terveimet  teljesítenem. Nagyjából. 

Elsőként befejeztem az előző hónapról áthozott Keskeny út északra című történelmi regényt. Bevallom, egy kicsit csalódottan tettem le, nem éreztem utána azt a katarzis, amit azok éreztek, akiknek az ajánlása alapján megvettem a könyvet. Láttam az értékeit, tudom, hogy miért fontos mű, de mégsem sodort magával, főleg a romantika része nem. A háborús részek inkább lekötöttek, ami esetemben igen meglepő. Ennek ellenére azért örültem, hogy a kezembe került.

Annak ellenére, hogy a Keskeny út nem sodort magával, elég megterhelő volt, így utána valami könnyedre vágytam. Régóta terveztem már folytatni Lori Foster MMA-s Ultimate sorozatát, ami külön kapóra jött, mert a 2. része várólista csökkentős, ráadásul a sorozatos kihívásomra is jó volt. 
És nem utolsó sorban nagyon jó volt a történet is! Szeretem az ilyen romantic suspense sztorikat, romantikus volt, izgalmas volt, még akkor is ha a főszereplő pasi kicsit idegesített.

Ezután kellett volna a tervek szerint James Arthur önéletrajzi könyvét olvasnom, de mivel még nem vettem meg, így nehéz lett volna. Az az igazság, hogy elő akartam rendelni, de mégsem tettem és örülök is neki, mert mikor megláttam az árát, dobtam egy hátast! Nagyon drága, enyhén túl van árazva szerintem, úgyhogy valószínűleg megvárok vele egy nagyobb leárazást vagy akciót, mert teljes áron nem biztos, hogy szeretném megvenni.

Így más könyv után kellett néznem. Ebből az lett, hogy a tv-ben egyik este láttam a Neveletlen hercegnő második részét, így gondoltam egyet és elővettem a Mia történetének második részét könyvben. Nagyon kis lökött, de nagyon szeretnivaló sztori, jól esett olvasni. Lilly viszont kiállhatatlan és borzalmas barát magas IQ ide vagy oda, retteneten idegesített. 

Közben elkezdtem még A választ is, de nem sokáig jutottam benne. Nem az a típusú könyv, amit egyszerre be lehet falni. Apránként érdemes olvasni, mert meg kell emészteni az olvasottakat.

Ezzel kilőttem az új megjelenést, megvolt a régi is, ráadásul volt sorozatom és várólista csökkentős könyvem is, így a hónap sikeres.



Novemberben az elsődleges cél az lesz, hogy haladjak valamennyit a két fő kihívásommal, a várólistával meg a sorozatossal. Előbbiből már csak két könyv van hátra, utóbbiból még négy. 

Ezen kívül A válasszal mindenképpen szeretnék haladni, jó lenne be is fejezni, tekintve, hogy nem egy olyan hosszú könyv.



Gyanús, hogy a várólistások közül a Tilt lesz a kiválasztott Ellen Hopkinstól. Már rég olvastam free verse regényt, épp itt az ideje egynek.

Hogy a sorozatos kihívásomra mit fogok olvasni, azt nem tudom, majd hirtelen döntés lesz belőle, de gyanítom ennél több nem is nagyon fog beleférni. Örülhetek , ha ezt a hármat elolvasom, a mostani olvasótempómat tekintve.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)