Ugrás a fő tartalomra

Sorozatok fogságában 8.

Folytatván a hagyományt, elérkezett az idő, hogy bővítsem a sorozatos nyilvántartásomat a 2017-ben kezdett sorozatokkal.

Ezúttal is frissítésre kerülnek az előző adatok: első, második, harmadik, negyedik, ötödik, hatodik, hetedik.

2017-ben nem kezdtem olyan sok új sorozatba, de azért így is akad néhány, lássuk, melyek ezek.




126) Jenika Snow: You're mine
Miért kezdtem el olvasni? Vágytam valami jó kis new adult történetre.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Igen, borzalmas volt.
Miért olvastam tovább? Nem olvastam.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Két részes, amiből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 2

127) Nikki Bolvair: Faith
Miért kezdtem el olvasni? Reverse harem sztorit kerestem, ami nem fantasy, ekkor bukkantam rá.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem. Nem mondom, hogy reális, de nagyon kellemes szórakozást nyújtott.
Miért olvastam tovább? Mert kedveltem a szereplőket.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Öt részes a sorozat és én mindet olvastam is.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 4

128) Beck Andrea: Titoktündér
Miért kezdtem el olvasni? A gyerekeknek olvastam először.
Megbántam – e, hogy belekezdtem? Nem. Egészen jó kis sorozat.
Miért olvastam tovább? Mert a gyerekek kérték.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Ha minden igaz, 7 része van, amiből én négyet olvastam.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

129) Kendall Ryan: Roommates
Miért kezdtem el olvasni? Kellett valami újdonság az egyik kihívásomhoz.
Megbántam - e, hogy belekezdtem? Nem.
Miért olvastam tovább? Még nem, de valószínűleg fogom. Kitűnő limonádé, bizonyos hangulathoz pont illik.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig négy része jelent meg (meg néhány novella), ebből az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

130) Briana Pacheco: Cosmic Love
Miért kezdtem el olvasni? Nagyon megtetszett a borítója, egyszerűen gyönyörű!
Megbántam - e, hogy belekezdtem? Egyáltalán nem, sőt, meglepett, hogy ilyen  történetet kaptam.
Miért olvastam tovább? Mert megkedveltem a szereplőket.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Két rész jelent meg eddig (de lesz harmadik is), mind a kettőt olvastam is.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 4,5

131) A.L. Jackson: Bleeding Stars
Miért kezdtem el olvasni? Valami rocksztáros new adult regény kerestem, akkor bukkantam rá.
Megbántam - e, hogy belekezdtem? Nem volt tökéletes, a stílus azonban szép, így nem bántam meg
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, de fogom, már csak a függővég miatt is.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Hat rész jelent meg, amiből én az elsőt olvastam.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma:4

132) Abbi Glines: Too Far
Miért kezdtem el olvasni? Ősidők óta a listámon volt már, és kellett valami, amit régi megjelenés, így esett erre a választásom.
Megbántam - e, hogy belekezdtem? Végül is nem, bár maradandó élményt nem nyújtott.
Miért olvastam tovább? Mert mindennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy mi lesz a szereplők sorsa.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Négy rész jelent meg, amiből az első kettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

133) Rachel van Dyken: Seaside Pictures
Miért kezdtem el olvasni? Nem tudom, hirtelen döntés volt, ráadásul nem is az első résszel kezdtem.
Megbántam - , hogy belekezdtem? Nem volt túl maradandó, de nem.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, nem tudom, hogy fogom - e.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Három részes a sorozat, amiből a harmadik részen vagyok túl.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma:4

134) Adriana Locke: The Gibson Boys
Miért kezdtem el olvasni? Megtetszett a fülszövege
Megbántam - e, hogy belekezdtem? Talán egy picurit. Nem volt rossz, csak nem ragadott magával.
Miért olvastam tovább? Még nem olvastam, és mindegyik részt lehet, hogy nem is fogom. Maximum Peck könyvét, mert őt nagyon bírtam.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Három, amiből egyet olvastam.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 3

135) Matt Haig: Christmas
Miért kezdtem el olvasni? Karácsonyi regényt kerestem, hogy segítsen elővarázsolni az ünnepi hangulatomat.
Megbántam - e, hogy belekezdtem? Egyáltalán nem! Sokkal jobb volt, mint amire számítottam.
Miért olvastam tovább? Mert erősen szezonális olvasmány, és karácsonyra hangolódásra tökéletes.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Három, amiből kettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 5

136) Mark Smith: Winter
Miért kezdtem el olvasni? Megfogott a fülszövege, ráadásul láttam róla egy jó kis ajánlót.
Megbántam - e, hogy belekezdtem? Egyáltalán nem! Nagyon jó túlélő poszt apokaliptikus regény volt!
Miért olvastam tovább? Mert nagyon izgalmas volt és függővége lett az első résznek.
Hány rész jelent meg és mennyit olvastam? Eddig két része van, de tavasszal érkezik a harmadik, én pedig az első kettőt olvastam.
Mióta olvasom? 2017.
A sorozat átlagos pontszáma: 5


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

C.J.Daugherty: Legacy (Night School #2)

A tavalyi évben Allie túlélt három letartóztatást, két szakítást és egy családi összeomlást. Egyetlen fénysugár a Cimmeria Akadémián való új élete volt. Ez az egyetlen, ahol úgy érzi, hogy ide tartozik. És az sem fáj, hogy a sötét szemű Carter West is belépett az életébe. De a nyugalomtól még messze van, a Cimmeria magányos falai veszélyesebbek, mint amilyennek Allie képzelte őket. A diákok és  tantestület egyaránt veszélyben vannak, és Allie családja - titokzatos nagyanyjától kezdve egészen a szökött bátyjáig - a vihar közepébe kerültek. Allie - nek választania kell, hogy megvédi a családját vagy megbízik barátaiban. Azonban a titkok még a legerősebb kapcsolatokat is szétszakítják.  (A fülszöveg saját fordítás, nem a hivatalos verzió!) Annak ellenére, hogy az első résznél fantasy helyett kaptam egy sima kis - a moly szerint - thrillert (bár nem tudom, hogy ez könyvekre, meg kimondottan erre a regényre mennyire helytálló, de tény, hogy jobbat én sem találtam rá), nagyo

Becca Fitzpatrick: Crescendo ( Hush, hush 2.)

Nora tudhatta volna, hogy élete nagyon távol áll a tökéletestől. Annak ellenére, hogy járni kezdett a védőangyalával,  Patch-csel (aki címével ellentétben minden, csak nem angyali),  és túlélt egy ellene irányuló merényletet, a dolgok nem állnak túl jól. Patch kezd eltávolodni tőle, de Nora képtelen rájönni, hogy csupán az ő érdekében teszi vagy azért mert érdeklődik a lány ősellensége, Marcie Millar iránt. Arról nem is beszélve, hogy Norát, apjáról bevillanó képek is kísértik, ezért mindenáron ki akarja deríteni, mi történt vele azon az éjszakán, mikor elment Portland-be és soha nem tért haza. Nora minél mélyebbre ás apja halálának ügyében, annál több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy vajon az ő Nephilim vérvonalának mennyi köze van az ügyhöz, és  miért van ő nagyobb veszélyben, mint más átlag lányok. Mivel Patch nem ad választ a kérdéseire, sőt úgy tűnik még útjában is áll, ezért Norának saját magának kell válaszokat keresnie. Tudván, hogy van egy őrangyala, újra és újr

2023-as zárás

  Az idei év számokban:                                          Olvasott könyvek száma: 94 (ebből angolul: 69) Újraolvasások száma: 5 Be nem fejezett könyvek száma: 1 Legolvasottabb műfaj: romantikus (és egyéb alműfajai)